TIPY ZDRAVÍ

Chcete změnit pojišťovnu svému potomkovi? Vybírejte dobře!

Některé nabízejí pomoc se stanovením diagnózy, kontrolu lékových interakcí, moderní technologie a mnoho dalších výhod.

Pokud jste zastánci moderních technologií, určitě pro vás bude ideální pojišťovnou OZP, která už řadu let nabízí svým klientům benefity v podobě řady nejmodernějších technologií. Její pojištěnci měli možnost jako první začít využívat klientskou aplikaci VITAKARTA, a to už před 12 lety. „Je u našich klientů velmi oblíbená. Nabízí jim více než 50 funkcí, některé z nich jsou naprosto unikátní. Jedná se například o online kontrolu nežádoucích lékových interakcí nejen mezi již užívanými léky a nově pořizovanými léčivy, ale taky mezi doplňky stravy a potravinami. Pojištěnci si tuto funkci nemohou vynachválit, v mnohém jim usnadňuje život,“ popisuje MUDr. Jitka Vojtová, MBA, zdravotní ředitelka zdravotní pojišťovny OZP. V čem je ještě aplikace jedinečná? Umožňuje například nahlížení do výsledků laboratorních vyšetření nebo vyhodnocení EKG křivky naměřené v chytrých hodinkách.

Samozřejmostí je i čerpání benefitních programů, jako jsou např. příspěvky na dentální hygienu, prezenční psychoterapii, sportovní aktivity nebo péči o zrak (dioptrické brýle či kontaktní čočky).

Zachycení nádoru, který neodhalil lékař? I to umí moderní technologie

Jednou z velkých předností OZP je otevřenost k moderním technologiím, telemedicíně i umělé inteligenci (AI). Klientky si mohou nechat vyšetřit prsa ve specializovaném zařízení, kde je k dispozici screening s využitím umělé inteligence při tzv. třetím čtení snímků. „V minulém roce jsme společně se zdravotnickou skupinou EUC a pod záštitou celosvětově uznávané kapacity ve svém oboru, prof. MUDr. Jana Daneše, CSc., realizovali pilotní projekt. Vyšetření provedená od dubna 2023 do prosince 2023 prokázala, že se pomocí AI zvýšila kvalita hodnocení záznamu. Umělá inteligence díky své citlivosti dokázala zachytit nálezy, které lidské oko nedokáže rozeznat,“ vysvětluje Jitka Vojtová z OZP.

Nejste si jisti vaší diagnózou? Využijte asistenční službu

Nikdy nevíte, s čím se setkáte vy nebo vaše rodina. Pokud se tedy u vás objeví nějaký zdravotní problém a nemáte zrovna možnost navštívit lékaře, coby klient zdravotní pojišťovny OZP můžete kontaktovat asistenční službu, kde se můžete o své potenciální diagnóze poradit s odborníky. „Nejjednodušší cestou, jak využít naši asistenční službu, je prostřednictvím VITAKARTY. Dostane se vám odpovědi od praktického lékaře vždy do 6 hodin od položení dotazu. Pokud je třeba oslovit specialistu, garantujeme odpověď do 48 hodin,“ upřesňuje Jitka Vojtová z OZP.

Text: redakce, foto: archiv







Koupit časopis