GYMIO nastavuje nové standardy výživových doplňků a oblečení pro sportovce
Před dvěma lety si Martina s Jakubem dodali odvahu proniknout na trh se sportovními doplňky stravy a oblečením. Ale rozhodli se to udělat se zcela jiným konceptem než dosavadní konkurence. Pod značkou GYMIO nastavili nové přístupy ke složení, výrobě, prezentaci i balení svých výrobků. Chtěli jimi navíc oslovit nejen profesionální dříče, ale i obyčejné lidi s láskou k pohybu.
„Jako milovníci pohybu a zdravého životního stylu jsme na trhu hledali moderní výživové doplňky, které obsahují kvalitní ingredience, jsou praktické a zbytečně nezatěžují přírodu. Už jsme měli dost všech těch poloprázdných plastových krabic s pseudo úsměvy svalovců a podivným složením. Ale bohužel jsme je nenašli… To byl náš hlavní impuls založit GYMIO!“, říká Martina Marková, spoluzakladatelka značky GYMIO.
Zavíráme starý svět
Trh s doplňky a potřebami pro sportovce je velmi konkurenčním prostředím. Nicméně často se tento starý „nabušený“ svět tváří, jako by byl pouze pro vyvolené. Běžní lidé, ale i spousta profesionálních sportovců mu vlastně nerozumí. Už jen pohled na klasické plastové „pixly“ s blyštivými kulturisty vám říká, že tohle má se zdravým životním stylem málo společného. A pokud se podíváte na složení většiny těchto produktů, naleznete nepotřebné ingredience, přemíru sladidel a naprosto zbytečné umělé přísady.
Otevíráme nové možnosti
Díky značce GYMIO jsme dokázali, že to lze dělat jinak – minimalisticky, prakticky a v mimořádné kvalitě. Vyškrtali jsme ze složení nepotřebné ingredience, nechali jen ty důležité a přidali ještě lepší.
V našich výživových produktech tak najdete spoustu přírodních, zdravých a opravdu účinných složek. Navíc je skvěle zužitkuje jak pracovně vytížená maminka, která si ráda zacvičí 2krát týdně, tak 18letý sportovec, který je na tréninku skoro každý den. Kromě vytříbeného složení jsme mnoho úsilí věnovali i našim obalům. Konečně nezejí prázdnotou a jsou zároveň šetrné k přírodě. Můžete si je navíc lehce strčit do tašky a odnést s sebou do gymu.
Gymio vás také obleče
Původní motivací GYMIA byla sice výroba výživových doplňků pro profesionální i amatérské sportovce. Ale rychle jsme pochopili, že stejné hodnoty – tedy kvalitu, praktičnost a eko-friendly vlastnosti – si aktivní lidé chtějí užívat i v oblékání pro sport a relax. Pustili jsme se tedy do návrhů a výroby špičkového sportovního oblečení, a to přímo u nás v Česku. Jsme si jistí, že řemeslné dovednosti zkušených českých švadlen se odrazí i na kvalitě oblečení, jeho výdrži i příjemném nošení. A mrkněte se, jak je sexy!
Komerční prezentace